Kayıt ve Konaklama Bilgileri

Kayıt ve Konaklama Formunu indirmek için tıklayınız. 

13.EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ OTEL ALTERNATİFLERİMİZ

Önemli Not: 

Bu yıl kongremiz Otelde yapılmadığı için ve Sivas’taki otel koşulları nedeniyle, Kongre üzerinden sınırlı sayıda otel rezervasyonu yapılabilmektedir.
Erken kayıt yaptıranlar öncelikli olacaktır. Diğer durumlarda katılımcılar kendi otel rezervasyonlarını üstlenmiş olacaklardır.

1.OTEL KONGRE OTELİMİZ

CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ SİVAS  UYGULAMA OTELİ MİHMANDAR – Odalarımız dolmuştur. İlgi ve alakanız için teşekkür ederiz. 

2.OTEL KONGRE OTELİMİZ

HİLTON GARDEN INN SİVAS HOTEL – Odalarımız dolmuştur. İlgi ve alakanız için teşekkür ederiz. 

KONGRE KAYIT BİLGİLERİ

Kongre Kayıt Ücreti

  • Öğretim Üyeleri İçin Katılım Ücreti: 395​ TL
  • Lisansüstü Öğrenciler ve Öğretmenler İçin Katılım Ücreti: 295TL
  • Günübirlik bildirisiz dinleyici katılım ücreti: 150 TL
  • Kongre katılım ücretleri, konaklama paketlerine dahil değildir. Sivas’a gelerek kongreye katılacak bütün araştırmacılar katılım ücreti ödeyecektir. Ortak bildirisi olduğu halde, Sivas’a gelemeyip, kongreye katılamayan araştırmacılar ücret ödemez.​
  • Her araştırmacı, tek yazarlı ya da ortak yazarlı bildiri farketmeksizin en fazla 4 bildiri ile ​kongreye katılabilir. ​
  • ​​Kongre katılım ücreti gün sayısı farketmeksizin​ sabittir.
  • Tüm kongreye katılamayacak araştırmacılar, günü birlik katılmış olsalar bile, kongre kayıt ücreti değişmeyecektir. Katılımcılar, herhangi bir ücret iadesi talebinde  bulunmayacaklardır.
  • ​Bildirilerin ortak yazarlı olması durumunda, kayıt ücretini kon​greye katılan her araştırmacı ayrı ayrı ödemek durumundadır.

 Kongre Kayıt Ücreti Dahil Hizmetler

* 2 Adet Öğle Yemeği, 4  Kahve Molası, Kongre Toplantılarına Katılım,

​Bildiri Özetleri Kitabı (dijital),

Katılım Sertifikası, Çanta, Kokart, Kongre Programı ​ve diğer ​Kongre Materyalleri dahildir  (Saatler: 09:00-18:00 arası)

 

ÖDEME BİLGİLERİ

*Bu belge ile birlikte Kimlik Fotokopinizi, Banka Dekontu veya Kredi Kartı Fotokopinizi  0 232 464 71 88‘e faks ile veya handetoptan@di-ar.com adresine mail olarak yollamanızı önemle rica ederiz.

*Tüm rezervasyonlar için Dİ-AR TURİZM A.Ş.’ye  yazılı olarak başvurulması gerekmektedir.

REZERVASYON İPTAL KOŞULLARI :

– 28 Şubat 2018 öncesi yapılan iptallerde, banka havale masrafları hariç geri ödeme yapılacaktır.

– 28 Şubat 2018 tarihinden sonra yapılacak iptallerde, geri ödeme yapılmayacaktır.

– Tüm iadeler kongre bitiminden sonra yapılacaktır.

– Ödemeleri tamamlanan kayıtlar konfirme edilecektir.

– Banka havalesi yapılması durumunda dekontların handetoptan@di-ar.com  adresine mail ile veya 0 232 464 71 88 no’lu faks numarasına faks ile iletilmesi gerekmektedir.

TL BANKA HESAP NUMARALARI

ALICI                                    : Dİ-AR TURİZM SAN. ve TİC. A.Ş.

BANKA                                : YAPI KREDİ BANKASI ŞAİR EŞREF BULVARI ŞUBESİ

ŞUBE KODU                       : 453

HESAP NUMARASI            : 45434798

IBAN NO                             : TR81 0006 7010 0000 0045 4347 98

KONGRE SEKRETERYASI

Kongre İletişim Bilgisi: HANDE TOPTAN

E-Mail                 : handetoptan@di-ar.com

Tel                       : 00 90 232 464 71 86 (pbx)

Fax                      : 00 90 232 464 71 88